Buikspieroefeningen voor thuis – hoe ik fantastische resultaten boekte!



Hallo Thomas hier,

Als je zoekt naar de beste buikspieroefeningen voor thuis, dan ben ik blij dat je deze website gevonden hebt en raad ik je absoluut aan om verder te lezen.

Ik beschrijf hier namelijk het volledige verhaal van mijn buikspieroefeningen. De ups en downs, wat niet werkte maar vooral…datgene wat me hielp om mijn doel: “een six pack”, te bereiken.

Degenen die niet graag veel lezen, die kunnen hier klikken om te zien hoe ik mijn 6 pack kreeg.

Ik had het “letterlijk” laten hangen. Eerlijk gezegd, ik voelde en zag dat ik een dikke buik had, ging liever niet meer zwemmen – zeker niet met mijn vrienden die wel een deftig lichaam hadden… Ik zag dat de mooie vrouwen dat ook zagen.

Soit, ik begon me wat onzeker te voelen en vond dat het tijd was voor mijn reïncarnatie. Ik moest en zou mijn buikvet kwijtraken en het perfecte buikje hebben!

Eerst heb ik me zo’n ding gekocht dat je rond je buik bevestigt en wat door snelle spiercontracties je een droomlichaam bezorgt terwijl je TV ligt te kijken. Dat leek me pas gezellig thuis trainen. Bullshit! Persoonlijk denk ik dat een lederen riem hetzelfde effect heeft.

Dan heb ik me een AB Circle Pro gekocht. Op TV lijkt het allemaal vlotjes te gaan, en kan je een voor en wasbordje trainen in no time, maar geloof me, het lost de verwachtingen niet in. Mijn AB Circle Pro is al naar 4 nieuwe mensen verhuisd… niemand lijkt er voldoening uit te halen.

Daarna heb ik mij een abonnement genomen bij Healthcity. Bij deze wil ik toch even kwijt dat ik me serieus afgezet voelde toen men mij verplichte in te tekenen op een jaarabonnement. Enfin, 2 keer per week naar de fitness bracht weinig op en bovendien slorpte het enorm veel van mijn tijd op. Ondanks mijn goede voornemens haakte ik (zoals 80% van de mensen die na 1 januari begonnen) na enkele maanden af.

Ik kan me inbeelden dat hetgeen hierboven jou bekend in de oren klinkt of dat je misschien zelf ook al in zo’n situatie hebt gezeten. En het feit dat je op deze pagina bent terecht gekomen betekent volgens mij dat je stiekem toch droomt van een wasbordje. Waar of niet?

Uiteindelijk reikte een collega van mij – bedankt Pieter – DE OPLOSSING aan: “Strakkebuikspieren Kettlebell Workout voor Mannen“. Ongelooflijk hoe goed dat dit werkt.

Ik stond er eerst nogal sceptisch tegenover. Twee weken later iets minder. Vier weken later begon zich een six pack af te tekenen.

Wat is het “Strakkebuikspieren Kettlebell Workout voor Mannen” programma?

Wel, dit programma omvat een benadering die 100% gericht is op het opbouwen van spieren, het verbranden van vet en het snel ontwikkelen van een six pack. Dit programma laat al de bullshit achterwegen en zegt u gewoon wat te doen om uw six pack te krijgen. En dat allemaal met buikspieroefeningen voor thuis!

Anyway, ik kan nog altijd niet geloven hoe goed dat dit werkt.

Is dit dan het van het? Zijn er geen nadelen? Dat denk ik wel. Ik vind bijvoorbeeld dat het programma veel te uitgebreid is. Ik vind ook dat je langer moet volhouden dan dat er effectief beweerd wordt, dus niet onmiddellijk zoals er al eens vermeld wordt.

Persoonlijk vind ik dat dat niet opweegt tegen de voordelen van dit programma:

  • to the point begeleiding, klaar en duidelijk, in het Nederlands!
  • hoe en welke buikspieroefeningen voor thuis kunnen ook jou een six pack kunnen bezorgen.
  • goede motivator. Je wordt letterlijk meegezogen om je doelstelling te bereiken.
  • betaalbaar. zeker in vergelijking met waar ik allemaal al geld aan gegeven heb.

Ik zou zeggen, Klik hier om de website te bezoeken en te zien hoe jij ook je een gespierde buik kan krijgen.

Ik hoop dat je deze informatie nuttig vond. Ben je het ook beu? KLIK DAN HIER EN GA ER GEWOON VOOR!


Gepost in buikspieroefeningen voor thuis - hoe ik fantastische resultaten boekte | Getagged , , , | Plaats een reactie

Een wasbordje trainen en voeding


Het programma met buikspieroefeningen voor thuis omvat alle facetten om razendsnel een wasbordje te krijgen.

De aanpak is tweezijdig: Je buikvet kwijtraken en tegelijkertijd je spieren ontwikkelen.

Als je denkt dat je een six-pack krijgt door enkel maar wat oefeningen thuis te doen op een matje voor je TV, die moet ik je helaas teleur stellen. Je mag de sterkst ontwikkelde buikspieren ter aarde hebben, ligt er een dikke vetlaag over dan zal jij de enige zijn die weet heeft van die buikspieren.

Dit is vaak ook een verkeerde aanpak: Er zijn mensen die thuis trainen, hun buikspieren oefenen en voor een wasbordje trainen tot ze er praktisch bij neer vallen. Ze zien vaak weinig resultaat omdat ze niet alle facetten in rekening nemen, en geven daardoor snel op.

OVERTOLLIG VET KWIJTRAKEN = JUISTE VOEDING = GOED METABOLISME

Hetgeen ik hieronder bespreek met betrekking tot het voedingsaspect om zo snel mogelijk overtollig buikvet kwijt te raken is basiskennis. Desalniettemin is het een “to the core” overzicht, gekruid met een aantal weetjes die je nog niet wist en graag zal horen!

Dat je 2.5 liter water per dag moet drinken wist je al. Onvoldoende water drinken vertraagt het metabolisme waardoor we makkelijker vet opslaan. Maar wist je ook dat je extra calorieën verbrand als je extra koud water drinkt? Je lichaam zal dan harder moeten werken om het water op te warmen tot aan je lichaamstemperatuur.

Dat je als je bij Carrefour of Albert Heijn je winkelkarretje vult, je best een beetje let op de vetten die aanwezig zijn in de producten wist je al. TransVetten zijn Te Vermijden, Verzadigde Vetten zijn Verkeerde Vetten en Onverzadigde Vetten zijn Ok Vetten! Handig?

Vaker eten en de porties verkleinen is denk ik één van de belangrijkste en gemakkelijkste manieren om je metabolisme hoog te houden. Thans zijn er maar zeer weinig mensen die dit in de praktijk omzetten. We zijn nu eenmaal door ons grootmoeder geprogrammeerd om 3 keer per dag te eten. Waarom is dit zo belangrijk? Wel, prop je je een paar keer per dag vol, dan kan je lichaam maar een deel van hetgeen er binnenkomt verbranden en wordt de rest helaas opgeslagen als vet. Uw metabolisme moet de ganse dag op volle toeren draaien. Sla ook nooit een maaltijd over om ‘minder calorieën’ binnen te krijgen. Side-effects: Je hebt meer energie (minder last van het zoals ik het noem verterings-vermoeidheid-syndroom) en zal minder verlangen naar calorie rijke voeding.

In dezelfde context: ONTBIJT en wel zo snel mogelijk nadat je wakker geworden bent. We blijven het vaak aan onze laars lappen, maar je zal wel doorhebben dat na 8 uur slaap, je metabolisme zo snel mogelijk terug gestimuleerd worden.

Het menselijk lichaam heeft naast water, vitamines en mineralen drie soorten voedingsstoffen nodig: koolhydraten, vetten en proteïnen. We hebben ze alledrie nodig, we kunnen niet zonder.

De boodschap: eet meer proteïnen. Vermits proteïnen laag in calorieën zijn en een teveel niet opgeslagen wordt door het lichaam, zijn ze uiterst efficiënt in diëten. Ze stillen de honger en verminderen de afbraak van spiermassa tijdens het afslanken. Dit werd al meermaals aangetoond in verschillende klinische
studies. Komt daar nog eens bij dat proteïnen verwerken voor je lichaam meer werk is dan het verwerken van suikers of vetten. Gewoon door proteïnen te eten, verbrand je dus al extra calorieën.

Spice it up! Al veel dikke Aziaten tegen het lijf gelopen? Nee serieus, hoe sterker hoe beter!

Eet vezelrijk. Vergeet alles wat wit is: pasta, aardappelen, witte rijst, wit brood… ze lijken allemaal recht naar dat buikje te gaan. Wat er gebeurt? Je krijgt koolhydraten binnen die het lichaam snel omzet naar suikers. Schakel vandaag nog over op vezelrijke versies van hoger vernoemde producten: volkoren! Ook fruit en groenten zijn natuurlijk vezelrijk. Het duurt langer om deze producten te verwerken dus verbrand je ook meer calorieën.

Alcohol. Dat is voor mij de moeilijkste. Probeer het te beperken zeg ik altijd tegen mezelf. Zoals gezegd, water is een wondermiddel.

Andere dranken die goed zijn: Groene Thee (activeert de hersenen en het zenuw systeem, en zorgt zodoende voor meer verbranding van calorieën), Koffie en Red Bull Light (cafeïne zorgt ervoor dat je hart sneller pompt en dus ga je meer calorieën verbruiken).

Last van een opgezwollen buik? Vergeet Activia en eet gezonder.


Gepost in een wasbordje trainen en voeding | Getagged , , , | Plaats een reactie

Buikspieroefeningen voor thuis en bewegen


Buikspieroefeningen voor thuis en daarbuiten niets? Hmm misschien toch best eens even voor de spiegel gaan staan en volgende slogan hardop zeggen:

OVERTOLLIG VET KWIJTRAKEN = VETVERBRANDING = BEWEGING!

Kom van die mat af en beweeg! Een dikke buik verdwijnt niet van buikspieroefeningen alleen. Niet ongerust worden, je hoeft geen sportman te zijn, of wereld prestaties te leveren om vet te verbranden.

Lees verder! Want hieronder bespreek ik kort een aantal zaken die je nog niet wist.

Laten we met de eenvoudige zaken beginnen.

Ga 10 minuutjes wandelen na het eten, want dit heeft een positieve invloed op de toename van het metabolisme.

Extreme temperaturen (warm of koud) doen het lichaam harder werken om op temperatuur te blijven, waardoor meer calorieën verbruikt worden. Maak hier tijdens je bewegingssessies gebruik van indien dat mogelijk is.

Hoe gespierder je bent, hoe meer energie je lichaam verbruikt, hoe meer calorieën je verbruikt (zelfs in rust). Ideaal gezien combineer je dus best die buikspieroefeningen voor thuis met wat andere spierversterkende activiteiten (naar keuze).

Tijd om wat misvattingen de wereld uit te helpen.

Dat vetverbranding pas begint na 30 minuten sporten is fout. Vet verbrand je constant. Wat wel correct is is dat wanneer je langer dan 30 minuten sport, je meer calorieën verbrandt, omdat dat dit je metabolisme stimuleert… tot enkele uren na de inspanning. In dat opzicht is intervaltraining veruit het beste wat je kan doen.

Ja Thomas, “allemaal goed en wel maar ik ben lui en wil zoveel mogelijk resultaat. Wat doe ik?” Ik raad eigenlijk aan om dagelijks minimum 30 minuten te bewegen. Bewegen doe je met een hartslag van 220 min je leeftijd. Daar neem je 65% van. dus ben je zoals ik 29 dan doe je (220-29)*65% = 124. (lage intensiteit). Dit is goed, maar niet het beste. En geloof me hiervoor moet je niet veel inspanning te leveren.

In sommige boeken en op sommige websites wordt beweerd dat je om je buikvet kwijt te raken niet hevig moet sporten. Dit is niet zo! Niet panikeren, ben je lui, geloof dan die theorie en je zal er wel bij varen.

Echter…het kan beter! Wil je het maximum eruit halen en zo snel mogelijk vet verbranden dan beveel ik aan om minstens drie keer per week 20 minuten aan 80% van je maximale hartslag te sporten. (Dit is aan hoge intensiteit). Dat wil in mijn geval zeggen een hartslag van: (220-29)*80% = 153.

Ik baseer me in deze op de resultaten van wetenschappelijk onderzoek, die het volgende aangeven:

  • 30 minuten joggen aan lage intensiteit resulteert in een verbranding van 135 calorieën, waarvan 80 calorieën (60%) uit vetten komt.
  • 30 minuten lopen aan hoge intensiteit resulteert in een verbranding van 340 calorieën, waarvan 135 calorieën (40%) uit vetten.

In ieder geval! Aan jou de keuze. Stilzitten is dom, bewegen is zilver, sporten is goud! Denk eraan. Wat je ook doet aan beweging, je buikspieren zullen er van houden.

Genoeg gezeverd! Ga nu maar snel voor dat wasbordje trainen!


Gepost in buikspieroefeningen voor thuis en bewegen | Getagged , , , | 1 Reactie